Driving for hours.... - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Driving for hours.... - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Driving for hours....

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

26 Juli 2014 | Indonesië, Malang

Jaaaaah vandaag uitslapen tot wel 7.30!
Vandaag staat er een wandeling op het programma van Suku naar Tawangmangu.
Ongeveer 1.5uur wandelen, goed te doen zou je zeggen.
Nou dat viel vies tegen.... Stijl omhoog, stijl naar beneden en alles wat er tussen zit!!! Serieus de Alp d' Huez is er niets bij!!
Maar we hebben ons er dapper door heen geslagen. Al verwacht ik morgen wel spierpijn op niet nader te noemen plaatsen.....
Na deze uiterst 'verkwikkende' wandeling gingen we met onze rammelbak op weg naar onze volgende lokatie: Malang, richting het oosten van Java.
Gelukkig onderweg wel twee keer gestopt tijdens de 8 uur durende rit. Qua kilometers is het niet zover maar de wegen zijn niet echt geweldig, soms zit er zo'n hobbel in de weg dat je los komt van je stoel. Dus gaat het ook niet snel de gemiddelde snelheid lag rond de 50 km/uur.
Malang is een grote stad en ons hotel staat er midden in maar gelukkig hebben we geen last van al die brommertjes.
We konden het niet laten om bij KFC te gaan eten vanavond.
Het telefoontje van onze buuf bracht toch een schaduw randje aan deze dag.....maar wel fijn dat ze belde en de boel voor ons gaat regelen, thanks lieve Eer!
Zo meteen maar proberen te gaan slapen, morgen worden we om 8.00 weer gehaald.

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)

Actief sinds 14 Juli 2014