Shop till you drop - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

09 Augustus 2014 | Indonesië, Sanur

Het einde nadert met rasse schreden......maar we hebben nog twee dagen!
De dag van vandaag dan ook van het begin tot het eind ten volle benut!
Vanochtend een illegale taxi genomen naar Kuta. Wat een stad zeg...
Eerst surf les geregeld voor Niek en Lotte, daarna de 'stad' in om te shoppen.
Iedereen geslaagd behalve ik, jammer weer!
Koffie geleuterd bij Starbucks,de koffie is hier over het algemeen niet erg te pruimen, dus deze was zeer welkom.
Vanmiddag heerlijk op het strand gelegen/ gezeten terwijl de kids aan het surfen waren. Ze hebben er een nieuwe hobby bij hoor!
Vanavond lekker gegeten in Kuta, trouwens wel door buffelen hier in Indonesië met eten hoor! Voordat je, je soepje op hebt staat je hoofdgerecht al op tafel! En voordat je, je laatste hap hebt doorgeslikt is je bord al weg. En dan ook nog maar hopen dat je een klein beetje gelijk aan het eten bent, het kan ook maar zo zijn dat bijna iedereen klaar is en dat er één iemand zijn eten nog moet krijgen....
Al met al kan je met een beetje geluk met een uurtje weer buiten staan!
Van gezellig lang tafelen hebben ze hier nooit gehoord denk ik.

• 09 Augustus 2014 - 07:57

Eer:

Mooi verhaal weer!!!
    Mocht je vandaag weer in Kuta gaan eten dan is de Macaroni Club een leuke tent waar ze het wél hebben begrepen. En de pizza's zijn er heerlijk. Zit gewoon aan de hoofdstraat dus makkelijk te vinden. Anders illegale taxi nemen ;-)

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)

Actief sinds 14 Juli 2014