Lovina here we come! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Lovina here we come! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Lovina here we come!

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

02 Augustus 2014 | Indonesië, Lovina

Wederom een rustige dag vandaag. Even verkassen van het ene mooie resort naar het andere.... Weinig aan de hand dus!
Lekker aan het zwembad gelegen, even het dorpje in geweest. We moesten natuurlijk hier ook de plaatselijke economie steunen. Nou dat hebben we zeker gedaan!!!!
Wat een bijzonder volk hier: was ik op zoek naar een echt vrouwendingetje bij de supermarkt hadden ze het niet, dan denk je bij een apotheek hebben ze het vast wel, de ' apotheker' had het ook wel maar moest het even gaan halen, hij was gelukkig zo terug. Of ik voor 10 van die kleine rotdingetjes maar even 130.000 roepia wilde betalen! Tja, wat moet je?
Wat wel opvallend was,was dat hij voordat hij z'n eigen zaak weer binnen kwam het snel uit een tasje haalde en het leek alsof hij iets van het doosje afhaalde. Je raad het al.... Hij haalde het prijsje eraf! Wat bleek; hij had bij een heel klein winkeltje verder op (waar wij nog niet langs waren gekomen) een doosje gekocht voor 75.000 roepia!!!!
De mannen vonden wel dat ze hergebruikt moesten worden.....getver!!!!
Morgen weer vroeg dag... Dolfijnen spotten.