To day i don't feel like doing anything.... - Reisverslag uit Permula, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu To day i don't feel like doing anything.... - Reisverslag uit Permula, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

To day i don't feel like doing anything....

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

01 Augustus 2014 | Indonesië, Permula

Nou ik denk dat de titel al genoeg zegt.....
Denk maar aan het nummer van Bruno Mars (lazy song), dat zegt alles over vandaag!
Heerlijk luieren, een boek gelezen van ongeveer 280 pagina's af en toe even een baantje trekken lekker joh!
Vanavond aan het stand gegeten op 10 meter vanaf de zee.....en lekker dat het was!!!!
Zitten we aan tafel en wie / wat zien we langs komen......
Een HAAI!!! Gelukkig was 'tie dood!
"Zie je wel,zie je wel er zijn hier wel haaien" riep Juul direct.
Het was een witte hamer haai, kennelijk vandaag gevang op zee.
Ik geloof dat dit het enige spektakel is wat we vandaag hebben meegemaakt.
Nu nog even een lekkere cocktail drinken.....

• 01 Augustus 2014 - 15:03

Manon:

Haha klinkt goed. Zulke dagen heb je ook nodig op vakantie! De vorige avonturen klonken ook erg goed!
    Geniet ervan.
    Liefs

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)