Another day in paradise - Reisverslag uit Permula, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Permula, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

31 Juli 2014 | Indonesië, Permula

Vandaag voor de verandering weer eens vroeg uit de veren!
Vandaag zijn we wezen snorkelen, zoóóó dat is gaaf zeg!
Wat een mooie vissen gezien, grote blauwe, kleine' nemo's, blauwe zeesterren, koraal en zo kan ik nog wel even door gaan.
Maar dat snorkelen is wel een apart gebeuren, je moet echt wel een aantal dingen tegelijk kunnen: zwemmen(niet zo moeilijk, we hebben diploma's), kijken(kwestie van je ogen open houden), genieten( gaat vrij makkelijk op vakantie en zeker in een mooie zee) en ademhalen, daar zit het 'm wel een beetje in, door je mond en de snorkel dus, daar moet je wel telkens aan denken! En daar gaat het bij mij dan wel eens mis. Als je dan toch door je neus adem haalt dan raakt de zuurstof heéééél snel op! Opnieuw even concentreren en weer verder.
Maar dan... Kom je op de boot en dan gaat het mis, zo verschrikkelijk duizelig, trok gelukkig vrij snel weg flesje water drinken en ik was er weer. Kleine troost, ik had er niet als enige last van, Niek en Lotte ook.
Juul had het al snel gezien met het snorkelen, ze kreeg het niet goed onder de knie en bleef op de boot, lekker slapen in het zonnetje. Lekker geluncht op de boot en de liefhebbers konden nog een keer. De rest van de middag lekker in het zonnetje gelegen en niet veel meer gedaan. Lekker eten en drinken, dat dan weer wel!

• 31 Juli 2014 - 12:33

Rieneke:

heeeeerlijk zucht steun en nog meer zucht.Ik wil oooooookkkkkkk.
    Ga er lekker toch wonen

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)

Actief sinds 14 Juli 2014