Meet Bali - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Meet Bali - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Meet Bali

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

31 Juli 2014 | Indonesië, Kalibaru

30 juli
To Bali
Vanochtend om 9.00 vertrokken richting Bali.
Jeetje wat was het snoei druk op de weg, er zit ook geen millimeter structuur in dat eiland...alles rijdt, bromt of doet iets door elkaar heen! Niet alleen agenten blazen driftig op hun fluitje maar ook anderen, vrijwillige politie, denk ik.
Na een uurtje of drie kwamen we bij de "boot" aan. Volladen en gaan met die banaan!!
Onder vol versta ik dan ook echt nokkie vol! Bijzonder, we bleven nog drijven ook.
Eenmaal op Bali zagen we direct dat het hier compleet anders is. Leuk om mee te maken, zelfs al apen gezien aan de kant van de weg.
Na een kort ritje kwamen we aan bij ons resort, luxe!!! Heerlijk!
Na een verkwikkend duikje in het zwembad en een lekkere Mojito naar binnen geslobberd te hebben, gegeten in een restaurantje tegenover het hotel.
Het ' gebed' van de kids is verhoord...... Zij hadden zo'n zin in pizza. Maar... er was maar 1 oven... in etappes eten dus, wij waren al lang en breed klaar toen de eerste pizza kwam, toen de eerste op was de tweede en na een tijdje de derde dus. Lekker lang tafelen!
Vanavond nog een klein cocktail-tje in de bar gedronken en toen was het al weer bedtijd, morgen weer vroeg op dus!

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)

Actief sinds 14 Juli 2014