Time to relax - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu Time to relax - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul Herikhuisen - WaarBenJij.nu

Time to relax

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

29 Juli 2014 | Indonesië, Kalibaru

Heerlijk rustig dagje vandaag!
Vanochtend een wandelingetje gemaakt van een paar kilometer op echt Indonesisch tempo....we waren even onderweg!
Hier aan voorafgaand zijn we door de plaatselijke kruidentuin rondgeleid en hebben we alles geleerd over de mannelijke en vrouwelijke koffiebonen! En de combinatie hiervan. Over hoe de cacao verbouwd en gedroogd wordt, hoe er rubber wordt gewonnen en hoe men palmsuiker verkrijgt en waar de vanillestokjes vandaan komen.
Vanmiddag heerlijk aan het zwembad gelegen en dan ook helemaal niks gedaan, behalve een beetje slapen en lezen.
Nu maar hopen dat de plaatselijke zanger pijn in z'n keel heeft en beslist heeft vannacht niet te zingen.....
Morgenochtend op naar Bali.

• 29 Juli 2014 - 18:14

Eer:

I

• 30 Juli 2014 - 21:34

Rieneke Knappstein:

Ja dat geblèr van die gasten is wel een beetje vervelend hahaha

Bert, Jennie, Niek, Lotte en Juul

Ons gezin bestaat uit 5 vijf personen. papa, mama en 3 kids. varierend in leeftijd van 12(de jongste) tot forty something!! Allemaal waren we voor de vakantie druk...kids between school, drie school verlaters. de oudsten met werk(alhoewel......kinderen denken dat we alleen maar koffie drinken!!)

Actief sinds 14 Juli 2014